Συχνές ερωτήσεις

1. Πως μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση στις υπηρεσίες time2learn;

Η πρόσβαση στις υπηρεσίες time2learn γίνεται μέσα από την προμήθεια της κατάλληλης συνδρομής από την learn-e-pedia.gr. Από τις σελίδες του δικτυακού τόπου learn-e-pedia.gr αγοράζεις τη συνδρομή για την τάξη και το χρονικό διάστημα που επιθυμείς και κατόπιν αποκτάς άμεσα πρόσβαση στις υπηρεσίες time2learn. Δες επιπλέον: Αναλυτικές πληροφορίες για την αγορά συνδρομών

 

2. Μετά από πόση ώρα από την αγορά μιας συνδρομής μπορώ να χρησιμοποιήσω τις υπηρεσίες
     time2learn.gr;

Η ενεργοποίηση των υπηρεσιών time2learn είναι άμεση μετά την αγορά της συνδρομής σου. Ίσως χρειαστούν 2-3 λεπτά για την ενημέρωση των πληροφοριακών συστημάτων. Σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος επικοινώνησε με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης στο τηλ. 210-5137806, ή στο e-mail support@time2learn.gr.

 

3. Τι εξοπλισμό χρειάζομαι για να αξιοποιήσω με τον καλύτερο τρόπο τις υπηρεσίες time2learn.gr;

Για την αξιοποίηση του συστήματος time2learn χρειάζεσαι απαραίτητα έναν Η/Υ με πρόσβαση στο διαδίκτυο (internet) και ένα σετ με ακουστικά (ή ηχεία). Η ζωντανή επικοινωνία σου με τους καθηγητές σου μπορεί να γίνει, είτε μέσω του υπολογιστή είτε μέσω τηλεφώνου. Αν γίνει μέσω Η/Υ χρειάζεσαι επιπλέον ένα μικρόφωνο. Αν χρησιμοποιείς laptop ή κάποια ταμπλέτα (tablet pc) για πρόσβαση στο σύστημα time2learn, τότε συνήθως, ηχεία και μικρόφωνο είναι ενσωματωμένα στη συσκευή, οπότε δεν χρειάζεσαι κάτι επιπλέον.

 

4. Ποιες ημέρες και ώρες παρέχεται η δυνατότητα ζωντανής επικοινωνίας με τους καθηγητές για επίλυση
     αποριών;

Η δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας και ζωντανής εκπαιδευτικής στήριξης από τους καθηγητές του συστήματος time2learn, γίνεται καθημερινά από Δευτέρα έως και Παρασκευή (εκτός επίσημων αργιών) στο χρονικό διάστημα από 17:00 έως και 21:00.


5. Πόσες ώρες μπορώ να απασχολώ τους καθηγητές της υπηρεσίας time2learn στο πλαίσιο της μηνιαίας
     συνδρομής μου;

Κάθε πακέτο υπηρεσιών του συστήματος μελέτης time2learn περιλαμβάνει ένα συγκεκριμένο αριθμό ωρών ζωντανής υποστήριξης από καθηγητές για κάθε μήνα. Αναλόγως της χρονικής διάρκειας του πακέτου υπηρεσιών που έχεις επιλέξει, δικαιούσαι και ανάλογες ώρες ζωντανής εκπαιδευτικής στήριξης από τους καθηγητές μας.


6. Πως μπορώ να επικοινωνήσω ζωντανά με τους καθηγητές για επίλυση αποριών;
Η διαδικασία είναι πλήρως αυτοματοποιημένη μέσα από την πλατφόρμα ψηφιακής μάθησης time2learn και την επιλογή "Υποστήριξη κατ' απαίτηση". Αναλυτικές οδηγίες για τη λειτουργία αυτή θα βρεις στις οδηγίες χρήσης της πλατφόρμας. Εναλλακτικά, για την επικοινωνία με τους καθηγητές σου μπορείς να επικοινωνήσεις με το τηλέφωνο 210-5137806.


7. Πως μπορώ να ανανεώσω τη συνδρομή μου;
Επισκέψου την learn-e-pedia.gr, επέλεξε το πακέτο υπηρεσιών time2learn για την τάξη σου και το χρονικό διάστημα που επιθυμείς και κατόπιν της αγοράς του η συνδρομή σου ανανεώνεται αυτόματα.